Studerende fra RMC har lavet en video om samarbejde mellem bands og brands

Reptile Youth og Mercedes arbejder sammen. Foto: Rasmus Weng Karlsen

Reptile Youth og Mercedes arbejder sammen. Foto: Rasmus Weng Karlsen

Partnerskaber mellem musikkere og kommercielle brands er i vækst i Danmark. Musikbranchen er i krise og denne form for samarbejde åbner muligheden for en nye indtægtskilder for musikerne. Denne nye form for samarbejde omhandler mere end bare musikken til en reklame. Der tænkes ud af boksen og nye former for synliggørelse af brands og oplevelser for fans ser dagens lys. Studerende på første årgang af Music Management på RMC (Rytmisk Musikkonservatorium) har, i samarbejde med Musikparlamentet, undersøgt hvad det betyder for musikken. Se filmen her:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s